Ridings vägar i Svenska landskap, del 3

Gästbloggare: Daniel Ridings

Ridings vägar i Svenska landskap, del 1
Ridings vägar i Svenska landskap, del 2

Övriga distanser, Uddevalla, Örebro

orebro369x276

Örebro 1000 km

Eftersom Vänersborg och Trollhättan ligger i samma landskap bestämde
jag mig för en 20-milare i Uddevalla för att få in Bohuslän. Även där
mycket fint sällskap. Det blev en 40-milare från Uddevalla också, men
den från Vänersborg är jag stolt över. Den kommer att ingå i min
Svenska landskap – Sverige Super Randonneur.

Uddevalla 200
Strava: https://www.strava.com/activities/521273738

Nu behöver jag bara peta in en 60-milare och då har jag en Svenska landskap – Sverige Super Randonneur-serie inom två år. Regeln är att man ska köra en SR-serie med en start i olika landskap inom två år. Jag hade planerat att köra Örebros
60-milare, men eftersom jag körde deras 100-milare i år, funderar jag
på att köra en 60-milare någon annanstans.
Då har jag en hel serie, inklusive 100-milen, inte bara en Super Randonneur-serie.

orebro_2_491x276

Örebro 1000km

Flera bilder: https://goo.gl/photos/4Pj32EjudANUFdJTA

Under menyn Brevetlopp ovan hittar du sidan om Svenska landskap – Sverige Super Randonneur.

2 reaktioner på ”Ridings vägar i Svenska landskap, del 3

  1. Ping: Ridings vägar i Svenska landskap, del 2 | CK DISTANS

  2. Ping: Ridings vägar i Svenska landskap, del 1 | CK DISTANS

Kommentarer inaktiverade.